بیشترین اس رو کی بهت میده ؟

ایرانسل دیگه . تابلو بود . مامانم که سالی یه بار اس میده که ماست یا نون بخر !

عشقمم که مثه این که همش خالی بندی بود و عشقی در کار نبود . مرده شور همه ی دخترایی که اینطورین رو ببره .

مزاحمام هم زیاد نیستند . البته بیشتریم مزاحمم ایرانسله .

رفیقامم که فقط موقع لغو امتحانات (با استفاده از نفوذ و آبروم جلوی دبیرام) و یا تقلب رسوند امتحان فردا و ... یاد ما رو می کنند .

 



نظرات شما عزیزان:

Batgirl
ساعت18:55---2 مرداد 1392
اخی

منکه همون اولش گفتم مهربون نیستم؟؟
جواب : من میدونم اتفاقا تو خیلی مهربونی . گیرم به قول خودت نباشی . اینطوری هم خوبی .


Batgirl
ساعت18:43---2 مرداد 1392
وقتی یکی گیج بازی درمیاره اینو بهش میگن
جواب : تو چرا اینقدر روی من کلیک کردی ؟ خب یکم تعریف کن ، محبت کن . همش میگی گیج یا دستم میندازی .


Batgirl
ساعت18:38---2 مرداد 1392
همون پسره دیگه ندیدی چقد اسکول بازی دراورد؟
جواب : آها . آره خیلی اسکول بود ولی من انتظار یه چیز دیگه داشتم . اصلا فکر نمی کردم . آخه به بحثمون ربطی نداشت.


Batgirl
ساعت16:58---2 مرداد 1392
کلیپه ببخشید

یه چیزایی درباره دانش اموز شمالی اگه سرچ کنی فک کنم بیاد
جواب : کدومش . یکی یه کلیپ درباره ی یه پسر بود که ازش پرسید چرا بام شیب داره و نتونست جواب بده و بعد ازش پرسید چرا جنگل سرمایه ملیست و بازم نتونست جواب بده . کلیپ دوم هم دو تا جوون بودند که صدا نداشت . بابا عین آدم بگو چیع و منظورت چیه ؟ اهل کجایی تو ؟


Batgirl
ساعت16:22---2 مرداد 1392
یه کلیچه باید ببینی ادرسشم ندارم پ نمیتونم بهت بگم کجا میتونی ببینی

شیب و بامو تو گوگل سرچ کن شاید افاقه کرد من باید برم بای
جواب : کلیچه ؟ درباره ی چی ؟ بگو دیگه . برو توی History پیداش می کنی . باشه ولی چیزی پیدا نشد . همش درباره ی پشت بام و شیباش توی شمال ایرانه و همچنین درباره ی معما و ... هست . بگو دیگه منظورت چیه ؟ باشه . بای .


Batgirl
ساعت16:13---2 مرداد 1392
میخواست به تیغاش پز بده منم چسبوندمش به دیوار اونم خودشو گلوله کرد رف تو خودش درم بست!
جواب : حتما بعدش کلی منت کشی رو کردی ؟ راستی معنی شیب و بام رو بگو دیگه .


Batgirl
ساعت16:08---2 مرداد 1392
چرا دیدم

یه جوجه تیغی اندازه انسان داش باهام حرف میزد!!

شیب و بامم نفهمیدی چون از جهان عقبی!
جواب : چی میگفت ؟ شیب و بام هم واقعا نمی دونم . بگو دیگه .


Batgirl
ساعت15:59---2 مرداد 1392
شیب؟؟؟؟ بام؟؟؟ گاگول؟؟؟؟

میگم از تجربیات دیگران برای من استفاده نکن!!!!

اوکی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب : منظورت رو از شیب و بام و گاگول نفهمیدم . آها . چرا لقمه رو دور دهنت دور میدی ؟ از اول بگو دیگه . دیشب خواب منو ندیدی ؟


Batgirl
ساعت15:42---2 مرداد 1392
خواهش میکنم دیگه درباره من از الفاظی مثل اینچیزا استفاده نکن ممنون(منظور همون ماچ و کوفت وزهرماره)
منظورت رو نفهمیدم . چی گفتی ؟


Batgirl
ساعت15:33---2 مرداد 1392
هی بابا ما که نمیفهمیم شما چی میگی فقط امیدوارم خدا شفا بده
جواب : چرا ؟ میگم شبا به مخم میزنه و ...شعر میگم . مثه دیشب تو . اگه نصف شبا چیزی از دهنم بپره منظوری ندارم . فقط چون بالاخونه اسلیپه ، همینجوری یه چیزی میاد و میره .
اون تجربه هم منظورم اینه که هم من و هم تو یه چیزایی میدونیم که بالای 18 ساله ولی هنوز نه من تجربه کردم و نه تو . اون قضیه بوس رو هم که از روی تجربه نگفتم . مثل اون مسائل ، یا از جایی خوندم یا از تجربه دیگران و دیدن گفتم . افتاد ؟


Batgirl
ساعت4:57---2 مرداد 1392
اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااا

کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(چه زمانی؟)
جواب : چرا تعجب کردی ؟ وقت گل نی . میگی حرصم رو در نیار که قاطی میکنم ، میگم مگه چی کار کردم ؟ راستی فک کنم خوابت میاد نمی فهمی چی میگی . برو بخواب ، خواب من رو توی ساحل ببین . این دفعه از فری گیت استفاده کن .


Batgirl
ساعت4:50---2 مرداد 1392
چی رو از اول بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همچین میگه انگار این منم که دوساعته گیردادم رو این موضوع مسخره

باز حرص منو درنیار قاطی میکنما!!!!!!!!!!(حیف شکلک مورد نظرم یافت نشد)
جواب : کجاش مسخره یه ؟ تو نبودی پرسیدی بالاخره دوست دارم یا نه؟ چرا قاطی کنی ؟ مگه چی گفتم ؟


Batgirl
ساعت4:29---2 مرداد 1392
ببین من فقط میخوام یه دوست معمولی باشم برات حله؟

اگه حل شد که بریم سوال بعدی
جواب : از اول بگو سوال بعدی رو تو بپرس


Batgirl
ساعت3:44---2 مرداد 1392
میدونستم احتمالا بابات نقشه شکارمو کشیده!!!


سوالتو دقیق نفهمیدم نمیدونی دوس دخدر چیه؟


پ ن پ بیا با خاله و عمتم حرف نزن تورخدا!!!
جواب : چی ؟ بابام چی ؟ چه ربطی داره .
دوستی که دختر باشه میشه دوس دختر . سوالم این بود منظور تو از این الفاظی که به کار بردی چی بود ؟
اگه تو بگی باشه . حالا بگو چند سالته ؟

بالاخره من رو دوس داری یا نه ؟


Batgirl
ساعت3:15---2 مرداد 1392
خاک تو سرم نمیدونی تو روحت ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای پاستوریزه!!!! هموژنیزه!!! تورو تو کپسول نگه میدارن؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایی من چندمین دختریم که باهاش حرف میزنی؟؟؟

میگم پسوند برای دوست ایناس:دوست دختر خط فاصله دوست صمیمی!!!!

وای من پیر میشم از دست تو!!!
جواب : نه . نمی دونم . نه بابا چرا توی کپسول ؟ توی دخترای غریبه اولی . ولی مثلا با خاله ها و عمه هام و عروس و زنای داییم صحبت می کنم اما علمی نه اینطوری . خب پسونده چی هست ؟ منظورت چیه ؟ خدا نکنه . اگه پیر میشه بیا کنار خودم توی کپسول نفتالن ، تا تازه بمونی .


Batgirl
ساعت3:08---2 مرداد 1392
جدی زندسش؟؟؟ پ باید همسن جنتی باشه؟!! اون اصلیه رو میگما؟ نه ارمین و اریو ارمینه و....


پسوند:دختر - صمیمی


پیشوند:توروحت!!!
جواب : منم اصلیه رو میگم . حالا میشه بفرمایید چند سالته ؟
چی ؟ پاک بهم ریختم . خداییش خیلی حاضر جوابی . تو روحت یعنی چی ؟
دختر - صمیمی یعنی چی ؟

راستی اگه دیر جوابت رو دادم ، دارم سحری میخورم . بعد اذان جوابت رو میدم


Batgirl
ساعت3:03---2 مرداد 1392
عذر میخوام پیش وندو واسه محکم کاریی گفتم. داشتم سحری میپزیدم سر سری شد
جواب : من گیج تر شدم . چند سالته ؟ مگه متاهلی ؟
چند سالته ؟


Batgirl
ساعت3:00---2 مرداد 1392
وای وای اوسکول نمیگم تو چین زندگی میکنم میگم خودت میدونی پسوندو پیش وند چی اند!!!

پسوندو هم واسه محکم کاری گفتم چه میدونم چیه!!!

یکم مغزتو به کار بندازی هم میتونی سنمو بفهمی هم شهر زندگی مو!! ینی مصلی نژاد الان تو گور داره ویبره میره بد بخ با این دانش اموزاش!!!!
جواب : خب منم نفهمیدم پسوند و پیشوند چیه . خودت بگو چیه ؟ نمیفهمم . بگو دیگه . مصلی نژاد هنوز زندست . چند سالته ؟


Batgirl
ساعت2:49---2 مرداد 1392
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس زنگ بزن گزارش5 به عنوان اولین لوکوموتیو زنده جهان بیاد ازت گزارش بگیره!!

فکرم نکن میتونی باهوش بازی دراری ازم حرف بکشی همونجور که خودت مثل ادم سوال نمیکنی منم مثل ادم ج نمیدم

خودت میدونی چین
جواب : آره . من برات دارم . فقط دستم بهت برسه . خدا به تو و خونت و گوشتت (چون مغز که نداری) رحم کنه . چی ؟ اذیت نکن . من پیشوند و پسوند رو واقعا نگرفتم . میشه راهنماییم کنی ؟ یکیش رو میدونم ولی دومی رو نمیدونم . خوبه . منم آنجلینا جولی هستم 35 ساله از لس آنجلس . خوشبختم . آخه تو 115 سالت باشه ؟ حالا چین رو قبول ولی سنت گوشش بدجوری بازه . نکنه هم بازی جنتی توی دروان دایناسورا بودی (خخخخخخخخخخخخخ)


Batgirl
ساعت2:37---2 مرداد 1392
دارم سعی میکنم کچلت کنم!!


واسه المان رفتن که مشهور نشدی حداقل واسه کچل ترین پسر 16 ساله مشهد مشهور بشیوبیان تو شبکه استانی نشونت بدن!!!ببین چه دوست خوبیم؟؟؟


تکلیف روشنه من یه دوستم برات بدون پس و پیش وند
جواب : کارم از کچل رد شده . تاس تاس شدم . الآن از گوشام داره دود میاد .
اونوقت پس و پیشوندش چی هستند ؟

نگفتی چند سالته ؟ اهل کجایی ؟


Batgirl
ساعت2:30---2 مرداد 1392
اها باید بگم تکلیف چیه!!!

5 بار از رو تصمیم کبرا بنویس!
جواب : کخ داری ؟ تو تنت بدجور میخواره . عین آدم بگو . مریضی به خدا . نصف شب من رو میخندونی .


Batgirl
ساعت2:26---2 مرداد 1392
د خو لا مصب تو دوتا کامنت قبلم چیزی نپرسیدی!!!
جواب : الآن عین کامنتا رو برات میذارم . اغا ما که نفهمیدیم چه خبره! بلا خره یکی رو دوس داری؟ مارو دوس داری؟ داری زیر ابی میری؟ چی شد؟؟؟هر جملت جمله قبلی رو نقض (درسته؟!)میکنه!! تکلیف منو روشن کن بفهمم چه جوری باید باهات رفتارکنم!! جواب : آخه وقتی میگم خاستگاری ، میگی بی جنبه . تو تکلیفت رو روشن کن تا منم بگم . تو بگو تکلیف چیه ؟ در ضمن آقا با ق هست نه با غ .


Batgirl
ساعت2:18---2 مرداد 1392
ببخشید قرار شد چی بگم؟
جواب : نگا ایجوری حرف میزنی که من متناقض جواب میدم . خب برو و دو تا کامنت قبل از این رو بخون . واقعا نابغه ای به خدا .


Batgirl
ساعت2:03---2 مرداد 1392
نه بابا؟باید با همو لحنی که من نوشتمش بخونی


البته از نمونه ها انتظاری نیس!!


(میدونی حال میکنم وقتی بهت میگم نمونه!!! یه زمانی هم منو اینجوری صدا میزدن! مخصوصا وقتی خیلی باهوش بازی درمیوردم!!مثل الان تو)
جواب : از جواب تفره نرو . قرار شد اول تو بگی تا منم تیر آخر رو بزنم و نکلیفت مشخص بشه .
مگه چند سالته ؟


Batgirl
ساعت1:52---2 مرداد 1392
اغا ما که نفهمیدیم چه خبره! بلا خره یکی رو دوس داری؟ مارو دوس داری؟ داری زیر ابی میری؟ چی شد؟؟؟هر جملت جمله قبلی رو نقض (درسته؟!)میکنه!! تکلیف منو روشن کن بفهمم چه جوری باید باهات رفتارکنم!!
جواب : آخه وقتی میگم خاستگاری ، میگی بی جنبه . تو تکلیفت رو روشن کن تا منم بگم .
در ضمن آقا با ق هست نه با غ .


Batgirl
ساعت0:59---1 مرداد 1392


ببینم نکنه امر بهت مشتبه شده؟؟؟؟؟؟؟

واقعا فکر کردی خبریه؟؟؟


جواب : بدون شوخی نه بابا . خبری نیست چون اگه می بود ، بهم میگفتی . که نگفتی . درسته ؟ حالا بگو خب . البته بعد از تاییدت


Batgirl
ساعت18:50---31 تير 1392
من میگم مسنجر نداره تو میگی اوو؟؟؟؟؟؟؟



چرا ننه جان چرا برام مهمه!!!! وقتی میری بیرون از کنار برو



کیفتو سمتی بگیر که موتوریا نتونن ازت بقاپن



وقتی میخوای از خیابون رد شی اول به چپ نگا کن بعدش به راست نگا کن اگه ماشین نیومد از خیابون گذر کن



با دوستای نا اهل جایی نرو



یادت باشه کتاب زیستتم ببری که بتونی بخونی



نامه هم بنویس!!!



.



.



.



.



.



معلومه که مهم نیس نکنه باورت شده من ننه ی ننه بزرگتم؟؟؟؟ توهمی!!
جواب : خب منم قبل از این که بگی گفتم اوو .

مسخره . معلومه که باورم شده مادر مادربزرگمی .

حالا چون دختر خوبی هستی بهت میگم . من با مامان و بابام و داداش و خواهرم میرم افطاری دعوتی خالم . دختر خاله هام از من بزرگترند و ازشون بدم میاد . اونا هم از همه ی مرد ها فراریند . اینو گفتم که فکر نکنی با دختر خاله هام دوستم . من بدبخت عاشق هم برای خودم میرم یه گوشه و آهنگ Just the way you are رو گوش میدم شایدم رفتم روی تاب و به ماه نگاه کردم . به هر حال بدون من با هیچ دختری در ارتباط نیستم . خیالت تخت . گفتم یه وقت قلبت ترمز نکنه ننه ی ننجونم .

در ضمن از پند های ارزشمندتون استفاده کردم مادر مادر بزرگ . حتما در تمام مراحل زندگیم به کار می بندم .
راستی اگه جواب ندادم ، نگران نشو . چون دارم میرم افطاری . برگشتم میرم حموم و بعد از حموم برات کامنت میذارم .


Batgirl
ساعت18:35---31 تير 1392
خو مثل ادم بگو از اول

اوو هم نشنیدم تا حال

ا هروقتم اومدی بیا ب من چه؟
جواب : خب حالا گفتم . پس از دنیا عقبی . یکی از مهمترین نرم افزار های ویدیو کنفرانسه ولی از مسنجر و اسکایپ باحال تر و با کلاس تره . برات مهم نیس ؟ مهم نیست کجا میرم ؟ با کی میرم ؟


Batgirl
ساعت18:28---31 تير 1392
ببین اصلا بیخیال برو یه چت روم دیگه من نر افزار مسنجر ندارم هر رومی که رفتی منم خبر کن

یا اووو چیه دیگه؟؟؟؟؟

اصطلاح مشدیه؟؟؟؟؟؟
جواب : oovoo . نشنیدی دهاتی ؟ واقعا از پشت کوه اومدی . من درسته بچه ی مشهدم ولی لهجه ندارم و مشهدی بلد نیستم . من امشب که افطار دعوتم . دیر وقت میام . در ضمن من تا حالا پام به چت روم وانشده و دوست ندارم واشه .


Batgirl
ساعت18:17---31 تير 1392
وای وای !! نمونه خان وبتو باز کن توی لینک های مفید ی بنر هست که نوشته چت روم یاهو با اسم زامبی برو اون تو! وای خدا رو شکر نمونه نشدیم!
جواب : تو نمیتونی بیای یاهومسنجر یا اووو ؟


Batgirl
ساعت18:07---31 تير 1392
مسنجر ندارم عین ادم برو همونجا دیگه
جواب : کجا بیام . مثل بچه آدم بگو یگه .


Batgirl
ساعت17:55---31 تير 1392
ای بابا حر دفه که نمیشه بیام بگم جواب دادم نظر که دادی دودقه بعدش برو ج تو بخون دیگه بعدشم چه کاریه؟ برو تو همین چت روم یاهو ی وبت اونجا دعوا میکنیم
جواب : بیا مسنجر آپم . البته ایمیلم اون یکی وبمه . پزشکیه .


Batgirl
ساعت17:27---31 تير 1392
زامبی جوابتو دادم برو بخون
جواب : منم خیلی وقت جواب دادم .


Batgirl
ساعت2:42---31 تير 1392
مگه من مجبورت کردم بگی؟ خب میخواستی نگی
جواب : پس مشکلت با من سر معرفی کردنته ؟ عیبی نداره . خودت رو معرفی نکن . هیچ اجباری نیست . حداقل بگو چند سالته ؟ چه رشته ای هستی ؟


Batgirl
ساعت2:22---31 تير 1392
دیگه داری بیشتر از کوپنت حرف میزنی
جواب : چرا ؟
من همه چیزم رو گفتم . حالا تو می خوای بگی .


Batgirl
ساعت1:42---31 تير 1392
نه خدایی اپ تو لغت نامه تو چه معنی داره؟ چون تو گفتی منم خواستم از اصطلاح دکترا استفاده کنم باکلاس بشم!!!خخخخخخخخخخ
جواب : اذیتم نکن . من گناه دارم .


Batgirl
ساعت1:20---31 تير 1392
هی دکی بیکار برو ج تو بخون البته اگه اپی!!!

خخخخخخخخخخخخخ!!!

الان این اپ که میگی ینی چی؟؟؟
جواب : آی کیو . تو که میگی آپ یعنی چی ، باید معناش رو بدونی . الآن میام .


Batgirl
ساعت19:04---30 تير 1392
سلام نمونه خان! جوابتو دادم فقط سعی کن بعد خوندنش با لنگه کفش دنبالم نیوفتی!
جواب : جواب چیو ؟
منم با کمل خونسردی جوابت رو دادم . از پیچوندن دکتر مملکت خوشت میاد ؟
مگه من مثه شما دخترا تا چیزی میشه داغ می کنم و با لنگه کفش میوفتم دنبال دیگران .
در ضمن خواننده باید عاقل باشه که نبود . (واسه کلمات میگم)


Batgirl
ساعت2:10---30 تير 1392
راس میگیا یارو عجب لبی داره صد رحمت به شتر!!!!!!!!!!!! وای بدبخ زنش!!!!!!! اصن وضعیه ها هنو دارم میخندم!!!!!!
جواب : چرا زنش بدبخت باشه ؟ کلی حال میکنه ! آره . ما هم یه دبیر داشتم لباش کپ همین بود .


batgirl
ساعت1:51---30 تير 1392
امر دیگه نبود؟؟؟ حالا چون تو بیکاری دوستای منم بیکارن بیان اینجا؟؟؟؟

اون عکس پدرخوندمه البته نه خودش یه خری که اون شکلی لباس پوشیده.

5
جواب : فعلا که نه . حالا بذار فکر کنم . اگه بود میام بهت میگم . والا من که بی کار نیستم . دوستای تو رو نمیدونم . ماشاا... چه لبی داشتند پدرخوندت . شبیه دخترا بود . حتما خطط ایرانسل نیست . شایدم دوستات زیادی بیکارن که از ایرانسل بیششتر واست اس میدن (خخخخخخخخخخخ)


شیدا
ساعت1:42---30 تير 1392
سلام.خیلی ممنون که بهم سرزدی وبه خیلی باحالی داری.گفتی بیا به سوالا جواب بده منم اومدم._1_
جواب : برای همه همینطوره . ایرانسل دمت گرم .


اجی محدثه
ساعت18:08---29 تير 1392
3
جواب : خوش به حالت . چقدر دوستت داره . البته شرط می بندم خطط ایرانسل نیست .


خانوم گل.سمیرا
ساعت15:12---29 تير 1392
بیشترینشو ایرانسل
جواب : مال منم همینطوره . بی کاره به خدا . از ایرانسل بی کار تر ندیدم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 تير 1392 | 13:49 | نویسنده : Zombie |